יבול שיא
הרפת והחלב
מלון ג’סטין

חלון הראווה של "אוריג'ין" – ערך מוסף לשרשרת הערך

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

חלון הראווה של אוריג'ין: השטח הפתוח של מושב בני דרום לובש לפחות פעם בשנה בגדי חג, עת חברת הזרעים "אוריג'ין" חושפת בפני אורחיה הרבים מהארץ ומחוצה לה את פרי הטיפוח של זני הדלועיים שלה.
אופיר אָלֶסַר, רק שנתיים בחברה – והוא אוחז באחד התפקידים המרכזיים: סמנכ"ל שיווק ומכירות. הוא איש מקצוע מעולה, נוח ונעים לשיחה וחשוב מכל – מסביר בעברית קלה להבנה את מה שהעיניים רואות באוהל התצוגה המרשים שהחברה הציבה.

 

חלון הראווה של אוריג'ין

 

"יש לנו 150 דונם של אבטיח, מלון, דלעות, קישואים ודלוריות בשטח פתוח ועוד 50 דונם של מלפפון ודלועיים" ומתמקד במוצרים של קיץ 2019: "הלכנו על ארבעה מוצרים חדשים שמביאים ערך מוסף לשרשרת הערך מהחקלאי דרך הסיטונאי, הקמעונאי ועד לעקר(ת) הבית. המוצרים שונים ביבול, בטעם, בצורה ובגודל".
אופיר בחר לפתוח דווקא עם האימוג'י. "זה מלון חלק מאד, מתוק, עם חיי מדף ארוכים, מאפשר לחקלאי לקטוף בצורה מדורגת, להחזיק על המדף ללא בלאי והסועדים בבית ייהנו מטעם מתוק, מיוחד וחיי מדף של שבועיים. זה פיתוח של החברה שארך 5 שנים ומשיקים אותו במערב אירופה וברזיל".

גם המוצר השני במצגת החיה של אופיר הוא מלון. "ג'סטין״, מלון גליה עם חיי מדף ארוכים (LSL), כתום בתוכו, יוצר סוכר גם בטמפרטורות חמות ולכן מתאים לשתילות מחודש מאי עד חודש אוגוסט. הוא טופח על ידי מכון וולקני. נמכר ברשת "וולמארט" האמריקנית תחת המותג GOLDEN CRUSH.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ביום שני בשבוע הבא ה-9.9.2024 יתקיים הכנס השנתי של חברת "החקלאית". במעמד הכנס יהיה נוכח מר אורן לביא – מנכ"ל משרד החקלאות וביטחון המזון. אתם מוזמנים להגיע ולפגוש את הלקוחות, עובדי הענף, הרופאים המובילים
< 1 דק' קריאה
אתמול (יום ד') נערך כנס רפתנים של חברת "הרמן פרוג'קט" בקיבוץ סעד עם מעל ל-80 משתתפים. הקיבוץ אירח את הכנס, ולנו היה חשוב לערוך את האירוע, דווקא בעוטף, דווקא עכשיו. הכנס היה מוצלח מאוד
< 1 דק' קריאה
שלוש בוגרות בית הספר לעיצוב בחיפה הקדישו את פרויקט הגמר שלהן לקיבוץ. מיחסי אהבה שנאה לחינוך המשותף, דרך מבט מורכב של הטוב עם הרע ועד תכנון מחוץ לקופסא לקיבוצים שנפגעו בשבת השחורה  *תמונה ראשית:
3 דק' קריאה
הקו המפריד בין תהליכי העברה בין־דורית  האינטראקציה המיוחדת שאני מקיימת עם משפחות במושבים בענייני העברה בין־דורית, זיקקה אצלי כמה עקרונות שאני משוכנעת בכוח שלהם להשפיע על התהליכים המאתגרים. העקרונות האלה כל כך משמעותיים, שכשהם
4 דק' קריאה
דני גבאי, חבר מושב מרחביה, דור שלישי למייסדים, מספר על ההתיישבות בעמק יזרעאל, על תולדות המושב ועל משפחתו * הוא מציין בדבריו, שבמושב מרחביה היה רצף של התיישבות מאז 1911 ועד היום * רעייתו
8 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן