יבול שיא
הרפת והחלב
תערוכת אגרו ישראל יבול שיא במעיין חרוד

חברת אחים ניסנבוים תחשוף דיסקוס חדש ומזרעת שטח חדשה בתערוכת "אגרו-ישראל – יבול שיא" 2023

5 דק' קריאה

שיתוף:

במהלך התערוכה שתתקיים בתאריכים 24 ו-25 באוקטובר במעיין חרוד תחשוף החברה דיסקוס חדש (CERTOS) ומזרעת שטח חדשה (Cirrus 6003-2) – שניהם מתוצרת AMAZONE * כמו כן יוצגו כלים רבים מתוצרת AMAZONE ו-KRONE

חברת "אחים ניסנבוים בע"מ" תחשוף במסגרת תערוכת "אגרו-ישראל – יבול שיא" 2023 דיסקוס חדש (CERTOS)ומזרעת שטח חדשה (CIRRUS). שני הכלים מתוצרת ענקית המיכון החקלאי AMAZONE יוצגו במתחם המרווח של חברת "אחים ניסנבוים בע"מ" במסגרת התערוכה שתתקיים ב-24 וה-25 באוקטובר בגן הלאומי מעיין חרוד.

דיסקוס חדש (CERTOS) מתוצרת Amazone

הדיסקוס החדש (CERTOS) של חברת AMAZONE הוא בעל מבנה ייחודי הכולל מעגלת מתכת אינטגרלית ורגל ממוסבת נפרדת לכל צלחת וצלחת. לכלי רוחב עבודה של 5 מ' ו-6 מ', עם צלחות משוננות בקוטר 660 מ"מ לעיבוד קרקע של עד 20 ס"מ. 

הדיסקוס החדש, שנוסה בחודשים האחרונים בהצלחה בקרב חקלאים בישראל, מצויד בבתי מיסב אטומים ללא תחזוקה והגנה מאבנים באמצעות בולמי גומי לכל צלחת. מבנה הכלי מאפשר עבודה גם ברטוב ללא סתימות, התאמת עומק הידראולית עם סרגל המראה את עומק העבודה, מעגלה לריסוק הרגבים ולהכנת קרקע אופטימלית לזריעה. דיסקוס CERTOS)) החדש של AMAZONE מתקפל לנסיעה מנהלתית ברוחב 2.85 מ' ואפשרות נסיעה בכביש עד 40 קמ"ש.

הדיסקוס החדש של חברת אמזון
הדיסקוס החדש של חברת אמזון
חתך טכני דיסקוס
חתך טכני דיסקוס
חתך טכני 2 דיסקוס
חתך טכני 2 דיסקוס

מזרעת שטח (CIRRUS) מתוצרת Amazone

מזרעת השטח החדשה (Cirrus 6003-2) מתוצרת AMAZONE היא מזרעת צלחות ברוחב עבודה של 6 מ' + דיסקוס קל למצע זרעים + מעגלת צמיגי מטריקס.

המזרעה המשוכללת מצוידת ב-2 מיכלים לזרעים ודשן (ראה חתך), עם מנגנון כימות חשמלי לכל מיכל בנפרד לכיול נוח מהיר ומדויק.

המזרעה מגיעה עם מסך מגע צבעוני וללא שפה AMATRON 4 ISOBUS ובקרת זריעה מלאה לכל יחידת זריעה. במזרעה החדישה אפשרות לדישון גם בין השורות בנוסף לדישון בשורה.

מזרעת שטח צלחות סירוס של אמזון מקדימה
מזרעת השטח החדשה (Cirrus 6003-2) מתוצרת AMAZONE
חתך תלת מימד של המזרעה ודרך פעולתה
חתך תלת מימד של המזרעה ודרך פעולתה

מרסס תלוי מתוצרת AMAZONE

מלבד שני הכלים החדישים שהגיעו באחרונה לארץ ונוסו בהצלחה בקרב חקלאים, תציג חברת "אחים ניסנבוים בע"מ" מרסס תלוי מתוצרת AMAZONE.

המרססים של חברת AMAZONE ידועים בעולם בשל הטכנולוגיה המתקדמת שלהם, מוטות הריסוס החזקים והקלים מאפשרים רוחב עבודה של עד 42 מ'. מרסס תלוי של חברת AMAZONE ידוע בעולם בשל הטכנולוגיה המתקדמת שלו ורמת הדיוק המושלמת שלו בכמות חומר הריסוס גם במהירויות משתנות.  

המרססים התלויים בעלי מוט ריסוס חזק וקל המאפשר רוחב עבודה עד 30 מ'.

נפח המיכל האחורי 2000 ליטר עם אפשרות למיכל קדמי בנפח של 1000 או 1500 ליטר.

כאשר עובדים גם עם מיכל קדמי ניתן לעבוד כאילו יש מיכל אחד. הוספת חומרי הריסוס מתבצעת דרך המיכל האחורי כאשר החומר מועבר באופן אוטומטי גם למיכל הקדמי ויוצר סירקולציה וערבול תמידי בין שני המיכלים, כנ"ל גם בזמן עבודה.

המרסס התלוי של AMAZONE מעניק לחקלאי שליטה מוחלטת מתא המפעיל בכל פעולות הכלי ע"י ג'ויסטיק ומסך מגע צבעוני. למרסס מוט ריסוס המצויד בחיישניי גובה לקבלת גובה ריסוס אחיד אוטומטי בכל תנאי השטח, כאשר אפשר לבצע קיפול של צד אחד של הבום במקרה של מכשול. סגירה ופתיחה של כל דיזה או מקטע ע"י GPS באופן אוטומטי במקרה של חפיפה ומערכת תאורת LED לכל דיזה בנפרד, כמו גם לתא הברזים ומהילת החומרים.

מרסס תלוי של אמזון בפעולה
מרסס תלוי של AMAZONE בפעולה

מקצרת פרפר מתוצרת KRONE

אחד הכלים המעניינים שתציג חברת "אחים ניסנבוים בע"מ" בתערוכה – מקצרת פרפר מתוצרת ענקית המיכון החקלאיKRONE המילה האחרונה בתחום המקצרות.

חברת KRONE, המובילה את שוק המקצרות בעולם מציעה את מקצרת הפרפר באיכות ואמינות גבוהים ביותר – בזכות המבנה המיוחד של שלדת המקצרה, לסרגל יש ציפה מושלמת לקציר מושלם בתנאי שטח קשים.

מקצרות KRONE מצוידות בפטנט עולמי – מערכת הגנה על כל צלחת. בית המיסב של כל צלחת מצויד בפין גזירה המגן על גלגלי השיניים של המקצרה בעת פגיעתה בגוף זר. בנוסף לכך בעת גזירת הפין עולה הצלחת כלפי מעלה, דבר המונע את פגיעתה בצלחות הצמודות לה.

מקצרת פרפר של קרון
מקצרת פרפר של KRONE
חתך טכני מקצרת פרפר
חתך טכני מקצרת פרפר

מדשנת ממוחשבת מתוצרת AMAZONE

מדשנת ממוחשבת AMAZONE המדשנות של חברת AMAZONE ידועות בעולם בשל מבנה פשוט, דיוק מושלם בפיזור ורוחב פיזור של עד 36.00 מ'. למדשנת מיכל דשן בנפח של עד 4,200 ליטר, מבנה חזק ופשוט.

מדשנת ממוחשבת עם משקל, שבעזרת המשקל,  וחיישן הזווית מתבצע כיול אוטומטי ללא תלות בסוג הדשן ו/או מהירות הנסיעה.

המדשנת של AMAZONE מבטיחה דיוק הן בכמות הדשן והן ברוחב הפיזור. המדשנת מצוידת בתא עירבול גדול למניעת סתימות וסיבוב הפוך של המערבל באופן אוטומטי לפתיחת סתימה. צלחות פיזור מנירוסטה בעלות אפשרות לכיוון רוחב הפיזור.

מדשנת ממוחשבת של אמזון
מדשנת ממוחשבת של AMAZONE
צילום טכני פרט מהמדשנת הממוחשבת של אמזון
צילום טכני פרט מהמדשנת הממוחשבת של AMAZONE

"אחים ניסנבוים בע"מ"

חברת "אחים ניסנבוים בע"מ" נוסדה לפני 42 שנה ומייצגת באופן בלעדי את חברת AMAZONE גרמניה וחברת KRONE גרמניה, שתי יצרניות ציוד ומיכון חקלאי המוכרות ברחבי העולם.

חברת KRONE מובילה חדשנות ומצוינות, משקיעה רבות בפיתוחים טכנולוגיים ובעיצוב חדשני ולכן מציגה מכונות חקלאיות מהמתקדמות בתחום. KRONEנוסדה ב-1897 ומאז ועד היום מייצרת מכונות חקלאיות באיכות גבוהה, הספקים גבוהים, נוחות הפעלה וכל זאת במחירים תחרותיים.

חברת KRONE שומרת על דיאלוג קרוב עם הלקוח: מקשיבה היטב לדרישות החקלאים והקבלנים ולאחר מכן מיישמת את הדרישות הללו בתכנון הכלים. חברת KRONE מתמחה במקצרות, קומביינים לתחמיץ, מכבשים ומגובים סביבוניים.

חברת AMAZONE, מובילה בתחומה חדשנות ומשקיעה רבות בפיתוחים טכנולוגיים. החברה נוסדה בשנת 1883 ומאז ועד היום מייצרת מכונות חקלאיות באיכות גבוהה, הספקים גבוהים, נוחות הפעלה וכל זאת במחירים תחרותיים.

חברת AMAZONE מתמחה במרססים, מזרעות שטח ושורה, דיסקוסים, מחרשות ומפזרות דשן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן