יבול שיא
הרפת והחלב
Screenshot 2023 08 27 111254

חידושים ופיתוחים יוצגו  השנה בתערוכת "אגרו-ישראל – יבול שיא"

6 דק' קריאה

שיתוף:

התערוכה תתקיים ב 24- וב 25- באוקטובר במתחם הגן הלאומי מעיין חרוד

בתערוכה, שתכלול למעלה מ- 130 מציגים, יוצגו מגוון תשומות לחקלאות , טכנולוגיות חדשניות, מים והשקיה, מיכון חקלאי, אנרגיה מתחדשת וקיימות, דשנים כלי רכב ועוד. בצד התערוכה יתקיים כנס מקצועי שאותו יובילו החוקרים והמדענים, שיעסקו בסוגיות המלוות את החקלאי הישראלי יום-יום.

לקראת התערוכה אנו חושפים כאן חלק מהתצוגה של כמה חברות שמשתתפות באירוע.

אוריג'ין זרעים

חברת "אוריג'ין זרעים" המתמחה לאורך שנים בטיפוח וייצור זרעי דלועיים למיניהם – אבטיח, מלון, מלפפון ודלעות שונות – תציג בחודש אוקטובר בתערוכת "אגרו-ישראל – יבול שיא" זני טיפוח ראשונים של עגבנייה ופלפל. 

העגבנייה אשלי בגודל בינוני תחזיק שלושה שבועות על המדף. טעמה מעולה, נהנית מיבול טוב, מוגנת ממחלות, אדומה מאד.

עגבניות אשלי
עגבניות אשלי

פלפל זן חדש – ג'ורדי – גדל במושבים צופר ופארן בערבה התיכונה. זן אדום, נהנה מיבול גבוה ובחודשי המכירה המרכזיים בשנה – פברואר, מרץ ואפריל ייהנה ממחירים גבוהים.

החברה שנוסדה לפני שבע עשרה שנה על ידי ד"ר אייל ורדי, המשמש כמנכ"ל ואחראי על הטיפוח בחברה, מציגה משחר נעוריה דלועיים בגדלים שונים ובאיכויות מעולות והיא אינה פוסחת כמובן על כרטיס הביקור המוכר והידוע שלה.

זן חדש של מלון ושמו פונטו – צורתו החיצונית מנוקדת/מפוספסת וטעמו ייחודי ובעל 15-16 אחוזי סוכר. זה מלון ייחודי בישראל המשווק על ידי "בננות החוף" בחוף הכרמל. הם מגדלים את המלון והחברה מלווה מקצועית את שלבי הגידול. הזן הזה ייהנה מרצף ארוך יותר של חיי מדף. המרקם החיצוני לבן/צהוב ומנוקד עם פסים.

מנהל השיווק של החברה אייל שגב אומר כי המגמה היא הבאת מוצרים חדשים, בעלי ערכים מוספים בשווקים שאנו פעילים בהם, בטעמים שונים, בצורות שונות ועם עמידות נגד מחלות שונות, בכדי לאפשר את הפחתת השימוש בכימיקלים במהלך הגידול. "אנחנו חברה צומחת ומחדשת כל העת" דברי שגב.

צילום מסך 2023 08 28 151303
אבטיח צהוב עם תצוגה ייחודית

מגוון מלגזות של יוניון רכב תעשייתי

חברת יוניון רכב תעשייתי בע"מ – המשווקת הרשמית של מלגזות וציוד מחסנים של חברת טויוטה בישראל תציג השנה בתערוכת "אגרו" ישראל יבול שיא 2023 ממגוון מלגזות וכלי השינוע המתקדמים שלה.

בין הכלים שתציג טויוטה בתערוכה, תוכלו לראות את מלגזת טויוטה דיזל מדגם 8FDF25 והמלגזה החשמלית מדגם 8FBN20.

מלגזות דיזל מסדרה 8 של טויוטה תוכננו תוך מחשבה על ארגונומיה ונוחות תפעולית עם יכולת תמרון גבוהה ויכולות שינוע של מגוון סוגי מטענים. מלגזות אלו הן הפתרון האידיאלי לשינוע מטענים וציוד, עבור סביבת עבודה מחוץ ובתוך המחסן והן מותאמות לשינוע מטענים במשקלים בינוניים עד גבוהים, עם כושרי הרמה של 1.5 טון עד 8.0 טון.

המלגזות מצוידות במנועים תעשייתיים עוצמתיים ואמינים מתוצרת טויוטה העומדים בתקנים המחמירים של האיחוד האירופאי – תקן Stage V – מנועי טויוטה הניחנים ביעילות גבוהה ובצריכת דלק נמוכה בקטגוריה של עד 30 אחוז פחות דלק מאשר מנועים של החברות האחרות. המשמעות היא חיסכון משמעותי בהוצאות התפעול בטווח הארוך.

במקביל לעוצמת המנועים ולחיסכון המשמעותי בהוצאות התפעול, מנועים אלה נועדו להפחית את טביעת הרגל הפחמנית, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור חברות המחפשות להשיג יעדי קיימות. המלגזה החשמלית שתוצג בתערוכה הינה מדגם 8FBN20 בעלת מבנה של 4 גלגלים לשינוע מטענים כבדים וליישומים בתוך ומחוץ למבנים.

מלגזות מסדרה FBN8 בעלות יכולות תפעוליות נוחות ומתקדמות עבור המפעיל של המלגזה ומאפשרים עבודה נוחה ותמרון טובה יותר. סדרת FBN8 מספקת לך פעולות בטוחות ויציבות תפעולית עם יעילות אנרגטית, יוצאת מן הכלל, מעניקים את הסטנדרט התעשייתי בפרודוקטיביות, דרך ביצועים מוגברים עם פחות צריכה אנרגטית.

כל המלגזות מצוידות במערכת בקרת בטיחות אקטיבית SAS – המותקנת כסטנדרט במלגזות החשמליות ומלגזות הדיזל של טויוטה. מעל 20 שנה מערכת ה-SAS עדיין ייחודית, מגנה על המטען, המלגזות והמפעילים שלך.

כל אלו, הופכים את המלגזות מסדרה 8 למלגזות שיגדילו את הפרודוקטיביות שלך, תוך הפחתת העלות התפעולית.

בין אם תבחרו במלגזות מסוג דיזל או במלגזות חשמליות, אין ספק שטויוטה מציבה סטנדרטים גבוהים ומובילה את השוק באמינות, בבטיחות ובתמורה למחיר.

Screenshot 2023 08 27 113927
מלגזה של טויוטה

דגמים חדשים של קובוטה

חברת מכשירי תנועה, יבואנית טרקטורי קובוטה לחקלאות, התחדשה לאחרונה גם בזיכיון קובוטה צמ"ה והתחילה לייבא לארץ את המיני מחפרים של המותג.

בהמשך השנה תייבא מכשירי תנועה מקובוטה גם מעמיסים אופניים זעירים (בובקט) וכן מעמיסים אופניים(שופלים) מדגם R90המותאמים במיוחד לצרכי חקלאות.

מכשירי תנועה חזרה לייבא גם את הדגם נמוך הפרופיל Low Profile מסדרת M5002 של קובוטה עם מכללים זהים לדגמי הטרקטורים הרחבים רק בתצורה נמוכה יותר.

כל הדגמים בהיצע זה עומדים בתקני זיהום האוויר העכשוויים Stage  ומכוסים באחריות יצרן של 5 שנים או 2000 שעות (הקודם מביניהם). דגמי הפרופיל הנמוך נמצאים במלאי החברה הזמין.

דגם נמוך פרופיל של קובוטה
דגם נמוך פרופיל של קובוטה

פולקסווגן אמארוק – 4X4

אמת מידה חדשה לפיקאפ 4X4

פולקסווגן מסחריות החלה לשווק בישראל את הדור השני והכל חדש של הסופר-פיק אפ – אמארוק – הנושא בשורה של שיפור מהותי ביכולת העבודה, חווית הנסיעה ומערכות הבטיחות האקטיביות.

פולקסווגן אמארוק החדש מתבסס על שלדת סולם חדשה, קשוחה ועמידה, בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ותא נוסעים מרווח משמעותית מבעבר. בחזית תמצאו מנוע טורבו-דיזל V6 מתקדם בנפח 3.0 ל' המפיק 240 כ"ס ו-61 קג"מ – חזק יותר מכל מנועי הדיזל האחרים בקבוצתו. הכוח האדיר יורד לקרקע דרך מערכת הנעה מתקדמת המאפשרת הנעה לכל הגלגלים וגם, לראשונה באמארוק, יחס LOW לעבודת שטח מאומצת. בנוסף, מצויד האמארוק כסטנדרט, בתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים, אפשרות לתפעול ידני וגם נעילת דיפ' אחורית מקורית ובקרת ירידה במדרון DAC – מקורית. חבילה המבטיחה בטיחות מירבית בגרירה ובכל תנאי השטח.

בהיצע שתי רמות אבזור: סטייל ו-אוונטורה כאשר האחרונה היא הבכירה וכוללת חישוקי גלגל 20 אינץ', מערכת שמע פרימיום מבית הרמן-קרדון ואבזור נוחות רב. שתי הרמות כוללות חבילת אבזור עשירה ביותר, כסטנדרט, ובה תמצאו אמבטיה מקורית לארגז המטען, קשת העמסה, מדרכי צד, מיגון גחון מקורי וגם וו-גרירה נשלף.

בתוך תא הנהג המרווח תפגשו ממשק דיגיטלי ממסך 12 אינץ' עם חיבורי אנדרואיד-אוטו ואפל קארפליי אלחוטיים, מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות רבות ובהן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטומטית, תיקון סטיה מנתיב ועוד.

בנוסף, לאמארוק החדש גם בורר מצבי נהיגה המאפשר לעבור בין מצב רגיל ומצב חסכון בדלק, לבין מצבי שטח שונים וגם מצב גרירה ונשיאת משקלים. עד כ-933 ק"ג בארגז הגדול וגרירה של עד 3,500 ק"ג. בכל אחד מהמצבים האלו ישתנו מפות הניהול של המנוע, העברת הכוח, בקרת האחיזה ומערכות הייצוב השונות כדי לעשות את החיים עוד יותר קלים ונעימים בכל אתגר או משימה עמה תתמודדו.

בואו לגלות עוד ולחוות בעצמכם את פולקסווגן אמארוק החדש. תשכחו מהטנדר כי האמארוק הוא סופר-פיקאפ.

פולקסוואגן 2 2 1
פולקסוואגן

FUMI מרסס חממות אמין וטוב

 מרסס זה, מהיצרן הספרדי IDM, נוחת הקיץ בישראל, תחת יבוא בלעדי של ״יעדים לשיווק״ מקבוצת ״עמיר שיווק״. FUMI מצויד במיכל ענק של 500 ליטר, בטכנולוגיה המפחיתה ב-75% בחשיפת המפעיל לכימיקלים, ובעל יכולת תמרון גבוהה, בזכות מערך הנעה חדש של 6 גלגלים.

ניתן להרכיב על המרסס אביזרים שונים לריסוס כמו: צינורות ריסוס אנכיים עם דיזות, מפוח עוצמתי, בום ריסוס באורך 12-6 מטר, בעל אפשרות לשינוי גובה. בזכות כל זה, ניתן להתאים בקלות את המרסס לכל שלבי הגדילה של הצמח ולרסס שטחים רבים ביום עבודה אחד.

מערכת ההיגוי הייחודית של FUMI, מאפשרת סיבוב במקום ב-360 מעלות, מה שמייצר תמרון נוח וקל במיוחד במרבית סוגי החממות.

היבואן ״יעדים לשיווק״ שפועל מאז 1972, יספק אחריות מלאה ושירות בכל רחבי הארץ. המרססים הראשונים מגיעים בימים אלו לישראל ויימכרו במחיר מיוחד, עד תאריך ההשקה הרשמי בתערוכת עין-חרוד.

מרסס FUMI
מרסס FUMI

השקת דגמים חדשים של דיזל הנדסה

 מסי פרגסון דגם MF 4708 בגרסת 4X2

חברת דיזל הנדסה מחדשת את יבוא הטרקטורים מסי פרגסון בגרסת 4X2.

זהו הדגם הראשון מסדרה חדשה של כלים 4700/5700 הכוללת טרקטורים בהספקים 85 עד 135 כ"ס. 

מסי 4700
מסי 4700

דגם MF 4708Mהמשווק בישראל כולל מנוע AGCO בהספק 82 כ"ס, רוורסר חשמלי, 12 הילוכים, הנעה 4X2, אידיאלי לגרירה. 

מסי פרגסון 4708 "פשוט וחזק לכל מטרה" .

חברת דיזל ציוד מציגה לראשונה בישראל את המיני מעמיס  THALER 1220  תוצרת גרמניה. 

מיני מעמיס במשקל כ-1 טון, רוחב עבודה 90-110 ס"מ , מנוע ינמאר דיזל, קירור מים, הספק 19 כ"ס,  זרוע הרמה מחוזקת במבנה "Z" לכוח עבודה מירבי, מגוון אביזרי קצה.

מיני מעמיס 1220 THALER
מיני מעמיס 1220 THALER

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן