יבול שיא
הרפת והחלב
מועצה מקומית עמק יזרעאל

במועצה האזורית עמק יזרעאל ממשיכים לחזק

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

במועצה האזורית עמק יזרעאל ממשיכים לחזק: ליצירתיות אין סוף גם ביישובי המועצה האזורית עמק יזרעאל, שלל מחוות הדדיות לחיזוק המורל בימי ההתמודדות מול נגיף הקורונה, כשהדגש הוא לתת מקום וחיבוק מרחוק לתושבים הוותיקים, למשפחות חדשות, להרים את מצב הרוח ולשמור על המורל.

בדברת עבדו על שילוב חברתי – מחווה מקסימה של חלוקת עציץ וברכה ממשפחה נקלטת למשפחה וותיקה. בתל עדשים – הנוער המקסים של המושב התגייס בכל הכוח להכנת עוגות ועוגיות לוותיקי המושב. נרשמה התרגשות רבה בקרב הוותיקים בעת החלוקה. באלונים ויפעת – מחווה לתושבים לכבוד שבת, חלוקת זר פרחים ועוגה לכל אחד מהתושבים.

בשדה יעקב – קבלת שבת בה כל אחד נמצא בחצרו ורכב עבר לרומם את מצב הרוח בשירים ובשמחה. בנוסף, חולקו עוגות לעוסקים במלאכה. בבית לחם הגלילית – חילקו עוגות לוותיקים, מעשה ידיה של נירה גרין, שחולקו על ידי מתנדבים ביישוב.

רכבים עם מוזיקה עברו ברחובות עדי, שמשית, נהלל ודברת, כדי להרים את מצב הרוח. בעדי נערכה מסיבת גינות, כאשר משאית עברה ברחובות והשמיעה מוזיקה לאנשים הרוקדים בבתים ובגינות. בשמשית ובדברת – ריקודים סוערים בחצרות הבתים .משתדלים שיהיה שמח בעמק גם בימי קורונה!

ראש המועצה המקומית עמק יזרעאל אייל בצר אמר: "זה החוסן שלנו, אתם עמוד השדרה שלנו וכך נעבור יחד את המשבר הזה."

גם בשבוע שעבר ביישובי עמק יזרעאל קיימו שלל יוזמות מרחיבות לב, לחיזוק והעלאת המורל מרגשת – כך למשל, בקיבוץ שריד, צוות תרבות וקהילה של הקיבוץ הכין תשורה מתוקה לכל האחיות בקיבוץ: נעה הדס, רויטל אלמוג ושלומית רזניק. , הורי בית ספר "יסודי נהלל" בחרו להודות לצוות מחנכי בית הספר, על הנכונות, הרצון הטוב הזמינות והאוזן הקשבת לכל יד והוריו, בשליחת זר פרחים לשבת. מגדלי הפרחים zivroses  התגייסו בזמן קצר וביצעו משלוח לכל מורה ומורה לביתה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן