יבול שיא
הרפת והחלב
נוער מטה יהודה מתגייס לסייע באירוח צעדת משפחות החטופים

מארחים את משפחות החטופים

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

ביום חמישי שעבר התקיימה צעדת משפחות החטופים והנעדרים ונכנסה לשטח המועצה האזורית מטה יהודה, והצועדים התמקמו ללילה במתחם יד לשריון בלטרון. המועצה נענתה לפניית מטה משפחות החטופים לסייע בקבלתם בשטחה, לסייע בארגון מתנדבים, מזון, תורמות והכנות לעצרת ההזדהות. 

המועצה בשיתוף עם מטה המשפחות נערכה להגעתם והזמינה את התושבים להצטרף. מחלקת הנוער ארגנה הסעות לבני ובנות הנוער מהיישובים, ציידה אותם בחולצות, דגלים והם המתינו להגעת הצדעה בצידי הדרכים בכניסה ללטרון. תושבים ויישובים שלמים נערכו בהכנת 300 מנות חמות לארוחת ערב חמה ומנחמת שהמתינה להם במתחם ואף דאגו להם לעוגות ושתייה ולארוחת בוקר וצידה לדרך. 

עובדות ועובדי מועצה סייעו בארגון התושבים, ארגון המתחם, מחלקת התרבות סייעה עם גיוס תרומות מספקים שונים לטובת עצרת ההזדהות ועוד. הצעדה בשטח המועצה המשיכה גם ביום שישי וקבלה לאורך הדרך קבלת פנים חמה מתושבי מועצה בצידי הדרכים שהצטרפו לצעדה. בשישי בערב נפתח גן לאומי עין חמד בעזרת ראש המועצה ורשות הטבע והגנים לטובת לינת המשפחות ונערכה קבלת שבת שארגנה המועצה ותושבי האזור ממטה יהודה שדאגו למזון חם. בליל חמישי נפגש ראש המועצה עם נציגי המשפחות, שוחח איתם והוזמן לנאום בעצרת ההזדהות שהתקיימה בלטרון. 

ניב ויזל, ראש המועצה אמר בעצרת: "משפחות יקרות מועצה אזורית מטה יהודה מחזקת ומזדהה עם זעקתכם, כולנו עומדים כאן לצידכם, מחבקים אתכם ונלך יחד אתכם במטרה אחת להחזיר את כולם הביתה בשלום והיום. כולנו יחד עם כל עם ישראל מצטרפים לדרישה להחזיר אותם הביתה עכשיו!" 

נציגי המשפחות עלו וסיפרו את סיפורם האישי והשמיעו את זעקתם. בסיום שר הזמר רן דנקר בהתנדבות את שירו "כל מה שלא הספקתי לומר" ואת המנון המדינה יחד עם כל המשפחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן