יבול שיא
הרפת והחלב
פורום הצעירים בחקלאות

פורום חקלאים צעירים בתנועת המושבים

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

מלבד עידוד לחקלאות לצעירים ודור ההמשך יעסוק הפורום גם בחדשנות וטכנולוגיה חקלאית

 

מזכ"ל תנועת המושבים, עו"ד עמית יפרח כינס השבוע נציגים של חקלאים צעירים מכל רחבי הארץ, ממושב בן עמי שבצפון ועד הערבה והקים פורום צעירים בחקלאות שמטרתו כפולה – הן לגרום ליותר מושבניקים להיות חלק מדור ההמשך של החקלאים – והן לחזק צעירים שרוצים לעסוק בחקלאות ולהיות חקלאים ולפתח אותם.

הפורום אף יעסוק בנושאים של חדשנות וטכנולוגיה חקלאית וייצר מסמך עקרונות אשר יהווה מסמך עבודה מול משרד החקלאות לקידום הצעירים בענף.

מזכ"ל תנועת המושבים, עו"ד עמית יפרח אמר: "אני רואה חשיבות גדולה לפורום אשר יפעל לחזק את דור ההמשך בחקלאות לצד הכנסת צעירים חדשים אשר יחזקו את החקלאות הישראלית ולמען שמירה על ביטחון המזון.

"נושא הצעירים והחדשנות הוא חלק מסדר היום שתנועת המושבים מקדמת. עם תום כתיבת מסמך העבודה, אנו צפויים להיפגש עם שר החקלאות ועם מנכ"ל המשרד ולקדם משמעותית את הנושא."

ניר אדרי, דור ראשון לחקלאים מחוף הכרמל: "כבר מגיל 13 התעקשתי להגשים חזון והעברתי משפחה שלמה מהעיר למושב. החקלאות הישראלית נמצאת במשבר שנים וחשיבות הדור הצעיר היא להצמיח את החקלאות הישראלית מחדש תוך שמירה על הקיים. חינוך אגרסיבי של השוק המקומי ונציגי השלטון חייב לבוא לידי ביטוי שחקלאות ישראלית מקומית משמעותה ביטחון לאומי אחרי הביטחון הצבאי."

ד"ר מיכל לוי, סמנכ"לית בכירה למינוף המו"פ החקלאי והחדשנות במשרד החקלאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן