יבול שיא
הרפת והחלב
מחכים לתנאים טובים יותר צילום שרון כהן

קמפיין להטסת 100 חמורים נוספים לצרפת, למען טיפול וחיים טובים יותר

2 דק' קריאה

שיתוף:

עמותת 'להתחיל מחדש' שהוקמה על ידי שרון כהן, פועלת להצלת חמורים ושאר בעלי חיים שכבר מאות שנים חיים בהזנחה חמורה וסובלים התעללות קורעת לב.

"נשבר לי הלב" אומרת שרון כהן מייסדת העמותה להתחיל מחדש – מקלט שיקומי לבעלי חיים. "בישראל נותרו מאות חמורים שחיים תחת מציאות נוראה, עוברים התעללות, סוחבים עגלות וסובלים מאלימות. כדי לפנות מקום לחמורים נוספים, אנו מטיסים את החמורים שהצלנו למקלט בצרפת. שם יהיו להם חיים הרבה יותר טובים. עם אוכל טוב יותר, שטחים עצומים, יחס טוב. חמור הוא חיית מחמד בצרפת, ואין סיכוי שהוא יחזור לחיים של התעללות. ההוצאות נעות על 400,000 שקלים בחודש. ואין לי סיכוי להצליח להטיס את הכמויות של החמורים שאני רוצה ללא עזרה כספית.

אחד הסיפורים הקשים שחוותה העמותה, קרה לא מזמן. שרון ומתנדבי העמותה חילצו שישה חמורים אשר הגיעו למקלט לאחר שסבלו מהתעללות, פציעות ומצב גופני נורא.

"החמורים שחילצנו ביו במצב מזוויע ובפחד נוראי. למרות שהגענו להציל אותם, הם היו בטוחים שעכשיו בטוח זה הסוף…לאיזו רמת פחד יכול להגיע ייצור אומלל?! חילצנו גם עייר קטן ופצוע, מותש ומיובש, במצב של תת תזונה נוראי. האמא גחנה מעליו, הוא נצמד אליה ממש כאילו היא מגנה עליו מאיתנו ונותנת לו תחושה שהוא מוגן ובטוח איתה. המחזה הזה פשוט שבר לנו את הלב! מה הם עברו עד עכשיו…? איך תינוק כל כך קטן מגיע לכזאת רמה של פחד? מה עובר לאמא האומללה בראש שעומדים לעשות להם הפעם? אפילו אין לה חלב להניק אותו כי לא נתנו לה מים, אין לדעת כמה זמן.!

בגרון חנוק עמדתי והסתכלתי עליהם, הספיקו כמה שניות כדי שהעיניים שלי יוצפו בדמעות…. ואני חושבת לעצמי, אלוהים איזה מזל שהצלנו אותם, אבל מה יהיה? אנחנו כבר עם 559 חמורים ועוד אחרי שהטסנו 50 חמורים לצרפת לפני חודש.

מה יהיה אם הפניות ימשיכו לזרום? איך אני יכולה לסרב להם? להפנות להם עורף לגורלם המר ולהפקיר אותם כך? איך?! הבנתי שפרויקט ההטסה הוא הדבר הכי נכון והכי חשוב עבורם. גם למענם של הטסים וגם למענם של האומללים שחייהם עדיין חלום בלהות מחריד. זה הפתרון היחיד!

חברים יקרים, אני פונה אליכם באופן אישי וכותבת לכם את הפוסט הזה בדמעות… אנחנו באמת לא יכולים לעזור לאף חמור נוסף עד שנטיס לפחות 100 חמורים נוספים, לפחות…. אם נצליח לעמוד בגיוס נעשה הכול כדי להטיס עוד 50 חמורים מעבר ל 100 החמורים הבאים, וכל צריך לקרות לפני החורף." שרון מסכמת.

עמותת 'להתחיל מחדש' מצילה בעלי חיים מתנאים מזוויעים ופועלת יחד עם המשטרה ומתנדבים, כדי לאתר בעלי חיים המנוצלים לעבודה בתנאים קשים, חלקם פצועים ושבורים, מבפנים ומבחוץ. החמורים אשר נמצאים במושב חירות, חולצו וקיבלו טיפול רפואי, והם חייבים לטוס לצרפת כדי לפנות מקום לחמורים נוספים וכדי לחיות טוב יותר. לכן העמותה יצאה בקמפיין גיוס נוסף להטסת 100 חמורים נוספים למקלט מדהים בצרפת. היכנסו לדף

הקמפיין, צפו בסרטונים, קראו עוד על פעילות העמותה, ועזרו לשרון להגיע כמה שיותר מהר אל היעד. כל שקל יתקבל בברכה ויעזור להציל חיים. לתרומות עבור החילוץ, והטיפולים הרפואיים

ביט- 054-5604891/ 0543314881

פי בוקס- 0543314881

לחשבון הבנק של העמותה:

בנק- דיסקונט סניף – 145

חשבון- 167650

שם החשבון-להתחיל מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הבניין כולל 50 דירות ב-11 קומות ובתמהיל מגוון של דירות 3.5, 4, 5, 6 חדרים, דירות גן גדולות ופנטהאוזים חברת אביסרור משה ובניו פותחת לשיווק בניין נוסף בפרויקט היוקרה "אביסרור בשכונת פארק צפון" בשכונה
< 1 דק' קריאה
עד שלא שוחררו חטופים שאמרו למשפחה: "היינו עם כרמל", המשפחה לא ידעה מה עלה בגורלה * החטופים שחזרו, אף הרחיבו את הלב, כשסיפרו כי כרמל תרגלה איתם יוגה בשבי, עשתה להם דמיון מודרך ועזרה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן