התערוכה המרגשת "דיוקן בין דורי" נולדה ממפגשים בין תלמידי מגמת האומנות של התיכון האזורי עין גדי ובין ותיקי הקיבוץ, פרי יוזמתה של עדי פקט שזו שנת ההוראה הראשונה שלה *תמונה ראשית: עדי פקט. "יצרתי
3 דק' קריאה
שרתתי בצבא 25 שנה עד לדרגת אלוף משנה. במהלך שירותי התמחתי בחקר ביצועים וליוויתי את תהליכי התכנון ארוך הטווח של צה״ל. במקביל, השלמתי שלושה תארי מאסטר: בחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב, במדיניות ציבורית מהרוורד ובמדיניות אנרגיה מאוניברסיטת ג׳ונס הופקינס