יבול שיא
הרפת והחלב
b8dd9c6b 6a68 467a b30b 2fb965fe4280

שר החקלאות אבי דיכטר סייר היום בבקעת הירדן וקיים מפגש חקלאים במועצה האזורית

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

שר החקלאות אבי דיכטר ביקר היום (ד׳), במועצה האזורית בקעת הירדן יחד עם מנכ״ל משרד החקלאות אורן לביא ואנשי המקצוע ממשרדו, ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דויד אלחייני וחקלאים מהאיזור.

שר החקלאות אבי דיכטר: "החקלאות הישראלית בבקעת הירדן מבטאת את האחיזה האיתנה שלנו בחבל ארץ זה. כחלק ממדיניותי כשר החקלאות אני רוצה לקדם ולפתח את האיזור הזה, שמשמש מקור פרנסה משמעותי למשפחות רבות העוסקות בחקלאות, על סוגיה השונים.

המלחמה מעלה אתגרים רבים, בעיקר בסוגיית העובדים הזרים, ששני שליש מהם עזבו (30,000!). אנחנו פועלים ללא לאות כדי להביא עוד ומהר עובדים זרים, ובקרוב יהיו בשורות חיוביות גם בסוגיה זו. נמשיך לפתח את החקלאות בבקעת הירדן ונטפל בצרכים שעלו".

2ee92f8e 92d3 435e 9a65 81540fd156b4

דויד אלחייני ראש המועצה האיזורית בקעת הירדן: "אני רוצה להודות לשר החקלאות אבי דיכטר למנכ"ל המשרד אורן לביא וצוות משרדו על הביקור והסיור החשוב .דנו בנושאים חשובים בתחום החקלאות בבקעת הירדן והעלינו את הצרכים. מצאנו שר ידיד לבקעה ונכון לסייע".

במסגרת הביקור השר דיכטר ביקר במפעל מאגרי תרצה של אגודת ״מי בקעת הירדן״. לאחר מכן, נפגש שר החקלאות עם משפחת חזק בפצאל, בעלי משק משפחתי המגדלים עגבניות ופלפלים. המשק מנוהל על ידי האבא ובניו, דור הממשיך.

בהמשך, קיימו סיור בחלקת המטעים של תחנת הנסיונות האזורית של מו"פ הבקעה, שם התקיים מפגש עם חקלאים ותיקים וצעירים. לסיום, התקיימה פגישת עבודה בה דנו בצרכים החקלאיים הרבים אשר עולים בבקעה, כאיזור חקלאי פורח ומשגשג לצד קידום תחומי פיתוח הכפר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן